MUUTOS VUOSIKOKOUKSEN PITÄMISEEN

24.03.2021 12:45

Covid-19 viruspandemian leviämisen ehkäisemiseksi Suomen Metsästäjäliiton Lapin piiri ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään Rovaniemen etäkokouksena, lauantaina 10.4.2021 klo 13.00 alkaen.

Kokouksessa käsitellään piirin sääntöjen mukaiset vuosikokousasiat.

Valtakirjat tulee toimittaa 5.4.2021 klo 16.00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen:

juha.haapamaki(at)metsastajaliitto.fi

Valtakirjassa tulee olla seuraavat tiedot:

• seuran virallinen nimi
  • seuran kokousedustajan (1) nimi ja hänen sähköpostiosoite
  • valtakirjan lähettäjänä tulee olla seuran allekirjoitusoikeuden omaava henkilö

Koronapandemian vaikutukset:

Piirihallitus toivoo että, jäsenseurat valtuuttaisivat yhden kokousedustajan/seura.

Kokouksen aikana noudatetaan mahdollisia korona suosituksia.

Kokous aikaan ja paikkaan voi tulla muutoksia joista tiedotetaan piirin Nettisivuilla.

Rovaniemellä 24.3.2021

Puheenjohtaja                                                              Toiminnanjohtaja

Veikko Piuva                                                                Juha Haapamäki