VUOSIKOKOUSKUULUTUS

06.01.2022 10:13

Logo_SML    Suomen Metsästäjäliiton Lapin piiri ry      Logo_Lappi

___________________________________________________________________________________________________________

VUOSIKOKOUSKUULUTUS

Suomen Metsästäjäliiton Lapin piirin ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään sunnuntaina 13.3.2022 klo 12.30 alkaen koronatilanteen salliessa joko:

Vaihtoehto 1.

Livenä Rovaniemen Tapionkylässä, Tapion Erämiesten toimitalolla, osoitteessa Kittiläntie 2617

Vaihtoehto 2.

Hybridikokouksena jolloin osallistujia sekä livenä paikanpäällä että etäyhteyksin

Vaihtoehto 3.

Pelkästään etäyhteyksin.

Kokouksen läpiviemiseksi seurojen nimeämien kokousedustajien sekä kokoukseen osallistuvien henkilöjäsenten tulee lähettää seuraavat yhteystiedot 5.3.2022 mennessä sähköpostilla juha.haapamakiatmetsastajaliitto.fi () :

• osallistujan nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero

Kokouksessa käsitellään piirin sääntöjen mukaiset vuosikokousasiat.

Valtakirjojen tarkastus aloitetaan klo 12.30 alkaen.

Koronapandemian vaikutukset:

Piirihallitus toivoo että, jäsenseurat valtuuttaisivat yhden kokousedustajan/seura.

Kokouksen aikana noudatetaan mahdollisia korona suosituksia.

Kokous tapa, joku em. vaihtoehdoista 1-3, tiedotetaan piirin Nettisivuilla viimeistään maanantaina 7.3.2022 sekä sähköpostilla niille kokousedustajille jotka ovat lähettäneet yhteystietonsa pyydettyyn sähköpostiosoitteeseen.

Rovaniemellä 6.1.2022

Puheenjohtaja                                                              Toiminnanjohtaja

Veikko Piuva                                                               Juha Haapamäki